Frida & Anneli!

Nu är jag och Elin Malmgren på kontoret i ridskolan, medans Josephine N hade privat lektion.
Vi hade inget att göra, så vi lekte Frida Andersson och Anneli Olhsson ( stall chef, ridlärare)
Jag var då Frida kugen då ;) och Elin var Anneli ridläraren som fick ha alla ridlektioner!
HAHA, vi är så jävla bra. vi ska nog jobba med varandra i verkligheten sen. haha stall chef och ridlärare :P

Eller vad tycker ni??



Frida Andersson! (Julia persson)



Anneli Olsson (Elin Malmgren)




Kommentarer
Postat av: Julia

Svar till Emelie: Haha jo hade nog med mig dom på sjöis.. haha jaaa jag har en sån rosa kingsland jacka ;D<3

2012-02-21 @ 22:14:12
URL: http://jmichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0