Göteborg Horse Show!

Jag ska till göteborg HS på lördagen, jag ska köpa ett par stövlar.
Men jag vet inte vilka jag ska köpa, jag vill iallafall ha ett par i läder ;)
De säger alla att jag ska ha, inga bocaj.
Jag tycker de inte passa mig :P
Men de är faktiskt snygga och säker sköna.
Men jag vill ha ett par stövlar som passar mig som är i läder.
Och de ska vara svarta!





Skicka en länk eller en bild till mig på
" [email protected] "
För jag vill hälst att inte de ska gå över 3 000, för de tycker jag är onödigt att köpa för mer än de!

de spelar ingen roll vilket märke de är eller så, de ska bara vara snygga och bra i kvaliten ;)




Tack på för hand!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0