Göteborg Horseshow!

Som många andra i ridsports världen ska jag självklart till Gbg Hs.
Det är ju inget man vill missa precis? ;)
Håller ni med mig? Ja det tror jag allt!

Jag ska åka dit med tre andra kompisar,
Elin, Emelie och Aleksandra.

Vi ska åka bil upp på lördag morgon,
Sedan gå inne på showen eller vad man säger och mässan hela dagen,
Eller vi ska inte gå på kvällen, vi tyckte det inte va så viktigt.
Det är ju bara internationell hoppning som man sett förr,
Och sen är det dressyren och den är för tråkig, haha!

När vi vart klart inne på showen kommer vi gå på mässan,
Eller det kommer vi göra lite hela dagen men mest efter vi vart klart inne på showen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, kan inte bestämma mig.
Sen måste jag spara pengar för ska köpa en kavaj och hjälm i höst.

Detta blir nog till att köpa, sen kanske det blir något spontant också.

Ett skärp från John Whitaker.
Tegera Pro Ridhandskar.
Och kanske en v-ringad tröja från Charlies som jag inte hittar någon bild på,
därför tog jag denna bilden, men den ser nästan likadan ut, loggan sitter på armen istället.

Ska ni till Göteborg nästa helg, isåfall vad ska ni köpa? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0