Göteborg HS!!

De var verkligen världens bästadag, jag träffade mina underbara vänner och allt.
Jag köpte också ett par underbara stövlar, men de fanns inte i min storlek.
Så jag special beställde dem, de kommer om 40-50 dagar :)
Jag är verkligen as nöjd, de var helt perfekta, de var precis så som jag ville att de skulle vara! :D 

Bild kommer sen , för jag och min syster ska ta kort på allt vi har köpt.
Men bilden på stövlarna är på min mobil och jag bloggar på hennes data nu ;) 
Så stövlarna kommer sen! 

Stövlarna kostade bara 1400 om jag skulle ta hem dem på plats, men nu special beställde jag dem.
De är italianska också så de kostade vara 2000 med frakt och allt! as bra!! :D

Då hade jag en massa pengar kvar, så då köpte jag en spooks väst, åhh jag älskar den!! :D




Köte också strumpor och prisenter till mina kompisar som har fyllt år! :)
Grattis snyggingar!

Sen köpte jag inte så mycket mer, jag ville inte köpa slut på alla mina pengar för längre fram ska jag köpa ett par animo vita ridbyxor!! :D
Med mycket glitter och allt!

då kommer allt bli prefa!


Ha en toppen dag, nu ska jag och matilda ut och fota!!



Snyggich!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0