Hoppträning = jätte tröt Julia!

Jag är ledsen men jag har inte hunnit idag att lägga ut alla filmerna!
Men jag lovar att jag SKA lägga ut dem imon, ska också börja göra att par filmer fråns hoppträningen idag ;)
Emelie bästis Fredriksson filmade mig och 2 till i min hoppträning!
Tjejer, filmerna kommer bli klara i slutet av nästa vecka ;) ska försöka att bli klar med dem då ;)

Nu går vi över till hopptränigen, den gick helt ok!
Wendy var fin och så men lite osäker. Så hon var rätt seg, fick sätta på mig ett par sporrar.
Då gick hon bättre fram, men vi tror att Wendy inte är så van vid sporrar för hon tyckte nog att de kittlade.
För hon ryckte varje gång jag bara använde dem ;) Men Frida sa att hon väljer sig med dem sen :) 
Hon stannade några gånger ;) eller bara 4 gånger och de var på 2st  oxrar :/
Och de var socker bitar under en oxer och socker bitarna var vita, Emelie von essen sa att Wendy är rädd för vita saker under hindret ;)
men vi kom över då många gånger ändå, hon hoppade jätte högt över hela tiden!♥
Och under den andra oxen var de 2st runda vatten mattor ;) haha
och jag kan kan säga att vi övade inte på dem igår, alltså bara men vanliga vatten mattan ;)






Vi hoppade en bana i typ 80/90 cm, där hon stannade 2 gånger och då hoppade jag om direkt efter.
Då hoppade hon alla hinder as bra, av slappnat och fint! hoppade till och med stort 2 gånger på banan (Y)
AWESOME!! :D

Alla hoppade banan på 80/90 sen höjde de upp till 90 o 100 kanske någon var 105 ;) men de är inte så noga!
Då stannade hon också 2 gånger ;) första och sista hindret de var dem läskigaste :P
Men vi kom över dem sen och hon var av slappnad (Y)

Hon har börjat våga hoppa av lite stort nu med! AWESOME!!
De börjar redan att gå framåt, jag måste barav vinna hennes förtroende.
När jag har gjort de, då kommer vi gå långt..... de vet jag!♥



Fina Wendy!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0