Hoppträning = kalla fingrar

Filmade hela hoppträningen och stod utan vantar också,
så mina fingrar blev helt sten döda, eller nästan iallafall.
Alla filmer ligger på Julia iPhone för mitt Movie maker cpar,
hon skulle fixa film tills imon tror jag.

Iallafall så ska jag och hon till Sals imon efter lunch,
sedan ut till Hässle och hämta Ariel iallafall tror Wendy också.
Hon ska rida Wendy isåfall och hoppa Ariel så jag ska filma.

Sedan ska vi nog bygga banan till Februari Tävlingarna om vi hinner.
Efter det är det dags för mig att rida ridlektion.
Ska ha Loka, en liten c-ponny som är pigg och glad! :D
Vi ska ha markarbete imon, ska bli kul för Loka är ny här,
så har inte sett henne med markarbete och inte hinder heller.


HAHAHAHAH, dör lite - snygg bild ohja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0