Jag vet, jag ska, jag kan....

Imon blir de tagga hoppträning med Wendyich!
Hon gick super fint idag, fick några tips av Johanna ( min Syster)
För hon är rätt tittig vid omgivningen och de är störande, iallafall  när man ska rida dressyr.
För hon går jätte avslappnat och fint halva volten, nästa halva är de läskigt!!

De var ju också ( CP) träning, så då fick jag bara rida på halva ridhuset!!
För er som inte vet vem CP är, hon heter igentligen Christina Petersson.
Hon är en dressyr tränare, de är ungefär ingen som gillar henne.
Vissa kallar henne CP och då har jag också börjat kalla henne de ;)
fattar ni? Christina Petersson - CP :P
haha rätt kul!! Julia humor på kvällen!! :D




Jag red också hos Anki med, jag red dem ponnyerna som jag red igår ;)


Ariel hoppade jag ett plank, hon stannade några gånger!
De har hon aldrig gjort hemma hos mig, där har jag också hoppat plank osv!!
aja, sen red jag en ponny som heter tyson tyros eller något sådant :P
jag vet igentligen inte vad han heter, men något sådant? eller hur vad de nu Emelie :P




Blivande Tävlingsponny kat. D. Hästar säljes
(bild från hans annons på hastnet)

Tucson gick bra idag, lite piggare än igår iallafall.
Vi hoppade lite, han var jätte duktig.Tittade inte på något, bara flöt på.
Dock var han dum på att fatta galopp, men de kommer väll han är ju bara 4år än ;)

Imon ska jag och Emelie iallafall rida ut, Emelie skulle ha tucson och jag Ariel :D

De ska bli mysigt, hoppas bara vädret är på våran sida!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0