Kingsland a la Sommaren

Detta vill jag ha tills i sommar.
Snyggt att gå runt i sommar, detta får mig att längta lite extra också.
Jag dör så fint allt detta skulle vart tillsammans! :D



Ett par sjukt snygga Kingsland short med tshirten från KL.
Har redan tshirten så ska köpa shortsen i sommar!
eller så vill jag det iallafall! :D



Ett par Kingsland skor som jag bara mååååste haa!
Dom ska jag verkligen verkligen köpa vare sig jag sparar eller inte.
Snyggt är att ha ett armband till också, och det har jag ett redan! :)


Och sen kan man ju alltid låna pappas kingsland keps om man vill,
haha inte för jag är en keps människa men ändå, snyggt iallafall.

Nu skulle jag vilja skriva att det är Emelie style som jag alltid gjort,
men nu är det många kompisar som börjat skriva så = mindre kul..
men var inte ledsna för jag skrev så, ett tecken på att ni gillar vad jag skriver bara! eller kanske så mycket att ni älskar det till och med!?
Så detta är så love a la Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0