Min uppdatering har inte varit på toooopp..

Rubriken tallar, för jag kan inte lägga upp några bilder på blogg.se
Och appen vill ju fan inte fungera, kan ju inte änssätta ut några bilder där.
För de kan Emelie ;)
De vill jag också kunna, för hon går in på blogg.se appen laddar upp en bild, då kommer dem oftast på mappen på www.blogg.se på internet ;)
Då kan hon skriva ett inlägg på internet och sen gå in på mappen ta upp bilden och lägga in.
Men jag kan inte lägga upp en j*vla bild.
Jag vill också kunna blogga lika mycket som hon.
 
Är de någon annan som vet ett annat sett man kan blogga på, kanske en annan app?
vad vet jag? ;)

Hjälp mig isf!!



Blogg bruden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0