Morgondagen taggar vi msv A vinst!!

Jag brukar alltid säga "åhh så nervös jag är för idag ska jag hoppa msv a" :O
Åhh, "jag kommer aldrig klara detta"....

men de var annorlunda idag, jag sa till mig själv!
"Jag vet, Jag kan, jag ska!

Jag vet att jag klara detta jag har hoppat jätte många msv a nu.....
Jag kan klara detta, jag har kommit 9a i sm!!
jag ska klara detta jag ska kvala till sm och ska vinna!!!

Detta sa jag för mig själv hela tiden...
och jag lovade mig själv att jag INTE skulle vara nervös,,, de var jag inte (Y)
Acsh lite kanske men inte som jag brukar!!
Nu var allt helt klockrent, jag red jätte bra säger alla.
de var bara så jävla synd att jag släppte iväg Annie så hon kom nära och rev samma hinder som igår.
Och sista också -.-
jag hatar att riva sista hindret!!
de var samma hinder som igår, dumma trivselhus....
De gillar inte mig!! :P






Såklart också ska sista ryttaren slå mig, så jag kom 2a, jag fick ut först men de var en efteranmälan.
Och jag låg 1a hela tiden tills sista ryttaren, hon rev också sista men var mindre en 1 sekund snabbare än mig.. :/
Åhh, jag blir så ledsen på detta!!

Men nu är jag redigt taggad jag SKKKAAAA rida nolla, jag SKKKAAA vinna imon!!
JAG SKA, JAG SKA, JAG SKA!!!




Ä l s k a r . d e n n a . b i l d e n . ♥

Jag är redigt taggad till imon, vi är 3st c ponnyer ryttare var vi när jag åkte hem.
Men man vet ju inte hur de blir tills man har hoppat!
De var 3st innan och då är c ponnyerna en egen klass!
Så jag slipper iallafall tävla mot d ponnyerna!! :D (Y)
Skönt ändå!

De dåligaste är att de bara är 1 placerad :P
Så de är bara vinnaren...
Jag såklart är de inte bara jag som vill vinna, de vill väll alla.
Aja, må bästa kvinna vinna eller hur man säger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0