Nu är jag hemma!

Åhh, nu är jag äntligen hemma! ¨
Jag har varit i stallet mest hela dagen!

Jag red idag Wendy och Ariel, de gkck super bra med båda! :D
Jag red först lilla plutten Ariel, hon gick bra.
Hon var mycket piggare idag än vad hon var igår :P

Nu skrittade jag runt våran gräsbana, hon ville bara trava nästan hela tiden.
Förutom när hon tyckte de var läskigt! ex våran ute läktare.
Men hjälp av Emelie♥ som ledde henne framåt, så vi kom runt banan! ;)

När vi kom in i ridhuset så började jag trava direkt, hon var pigg och rolig! :D
Mycket mycket piggare än hon var igår! (Y)



Jag galopperade också på henne idag, de gick jätte bra!
Hon var super snäll, hon var ganska lätt att fatta galopp på.
Men när vi hade galopperade så skrittade jag henne några varv, sen blev de bommar!
Då tog pappa ner 1 bom först som jag och Ariel fick trava över.
Hon var duktig, tvekade inte något alls, bara travade på som vanligt! (film kommer när Emelie har skickat filmerna!)

Pappa tog ner därefter ännu en bom som vi travde över, efter en stund galopperade vi över bommarna!
Utan att tveka, super duktig liten plutt är hon! ♥


På torsdag ska vi ta fram 2 sockerbitar, dem ska vi lägga ner så att får börja hoppa litegran! :)



Ex detta hindret, fast vi ska då hoppa bara en bom över!
( inte ett planck!) ;)




Ariel är till salu!♥



Detta var allt om Ariel för idag, Wendy kommer senare ikväll! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0