Översvämning i stallet, nästan iallafall

När jag och min kompis Thezzan gick in i cafeterian,
Jag skulle gå på tog, den ligger i cafeterian.
När vi öppnar dörren så möts vi av en chock ska jag säga,
Nästan hela (!) cafeterian stod i 5cm vatten!!
image description
Vi gick och kollade in i där tvättmaskinen står,
Tvättmaskinens vatten rinner ut i duschens avlopp,
Så där hade det blivit stopp med allt hår från täcken osv..
Helt plötsligt hamnade vi bland moppar och hinkar,
Dags att torka upp allt = mindre kul..
Men vi skrattade rätt mycket när vi öppnade dörren.
image description
Time to moppa cafeterian! xd
image description
Ni kan nog inte ana hur mycket vatten det var,
Vi öste också ut vatten ut ur dörren..
Det blev nog tre/fyra hinkar och dubbelt så mycket genom dörren.
image description
Och som sista mening på detta inlägget vill jag säga,
Detta blev ett mycket fint mopp inlägg! Visst? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0