Salsa 12 februari 2012

Skrittade ut en sväng först och travade lite på en grusväg.
Gick sedan in på banan och red där, och gud så fin hon var idag.
Hon gick super redan från start, inte alls mycket tjafs som det brukar va.

Red inte alls länge utan började trava nästan direkt när jag kom in på banan,
gjorde hyfsat många övergångar och sen avslutade vi med galopp.
Galoppfattningarna är verkligen något att jobba mend,
hon orkar inte riktigt bära sig.

Jag tyckte hon var så fin idag från första början och över lag,
så ville inget annat än att fortsätta rida,
men tänkte att det fick räcka när det gick så bra.
Efter ridit igenom i alla gångarter travade jag av henne.
Avslutade det hela med att skritta ut en sväng runt husen.

Pappa fotade lite och dom blev allt annat än bra.
Han lyckades fånga alla steg där hästarna ser ut som dom ska trilla ihop,
typiskt min pappa! Bilderna sabbade hela känslan, får la skylla på fotografen ;)
Har inte hunnit lägga in dom på datan så visar en gammal bild.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0