Spooks Kavaj!

Jag vill köpa en ny kavaj och det ska jag förhoppningsvis gjort snart, 
helst av allt skulle jag vilja ha den innan hösten tävlingar drar igång iallafall.
Kavajen som ligger närmst om hjärtat är Spooks kavajen.
Eller visst en animo hade suttit fint men jag älskar detaljerna på Spooks kavajerna.


Visst är dom vita kanterna så snygga, älskar dom verkligen jätte mycket!
Ska försöka se om jag hittar en att prova på GBG HS som snart är.

Jag har bestämt mig att köpa en röd, sen om jag vill samma sak i höst vet jag inte.
Men nu vill jag ha en röd, inte lika många som har det.
Sen har jag redan en svart nu, lite roligare med något annat då.
Den marinblåa är också snygg!

Någon av er läsare som har en Spooks kavaj?
Berätta gärna lite då vad ni tycker om den! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0