Tagga hoppträning!!

Jag taggar då hoppträning för pappa, han är så grym :P
hihi, nää. men han är duktig min lilla pappa.
Han har hjälp mig mycket mellan åren!

Jag ska hoppa Wendy och ska rida kanske hoppa Ariel, Annie ska jag rida dressyr på ;)
Om jag är tillräkligt duktig ska jag cykla till stallet vid halv 9 rida Annie åka hem till Emelie.
Chilla åka till stallet för att sedan börja praoa igen ;)
Vi ska rida åter igen..
Vi har mest ridet hela tiden, de ändå vi har gjort mer är att smörja några sadlar och soppa stallgången en gång ;)
Vi har varit så duktiga :D
Visst?

Fast imon är de bara Anneli som äri stallet, så då får vi nog se vad vi ska göra i stallet ;)
Fast åhh nej, vi börjar ju vid 12 :O vi missar våran fika rast!! ;O
Jorden går under totalt....
Visst Emelie? ;)


haha, vårat stall är så kul, för vi är lite speciella ibland ;) ahha och roliga, tykcer viss i allafall!

De beror på hur man tycker.... jag och Emelie skrattar mest hela tiden åt presonalen.
Inte för att de är så speciella men de är lite roliga på deras sett, haha.


Mycket vacker!! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0