P&J Maj 2011







































Dessa bilder är från en P&J i maj 2011 så det var ju ett tag sedan.
Gudarna ska veta hur sjukt nervös jag var inför denna tävling..
För er som inte vet då, för det första Fanny är en ridskoleponny.
Fanny var en stark ponny som helt plötsligt bara kunde skena iväg.

Inte nog med det, hade ju hört lite saker hit och dit vad som hänt på gräsbanan,
min kompis hade hoppat henne där något år innan,
hon hade skenat non stop där inne, snacka om att jag var rädd.

Men det gick jätte bra, bättre kunde det inte gått! :D
Vi började hoppa en 60cm och i var felfria, hoppade min första 70 - felfria.
Efteranmälde mig till en 80 och i var felfria! :D

Fanny är en jätte duktig hoppony hon har tävlat mycket förr.
Hon har tävlat LA vad jag vet, placerad trea eller tvåa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0