Vad jag köpte/fick igår

Här kommer bilder på allt jag köpte och fick av kompisar igår,
jag har ju fyllt år så kompisarna köpte på mässan, de flesta iallafall.
Köpte tyvärr inte så mycket som jag viljat då jag sparar pengar..
Haha, det sved i mig att jag kunde köpa så mycket,haha! ;)





En slick sak från Horse Lyx med "orignal" smak.
Det är inte preics som en saltsten som man hänger i boxen,
utan man ger hästen den för hand om ni fattar.
Ska testa och se om Salsa gillar den idag.

Kostade 75:- tror jag i Horse Lyx egna monter.





En hackamore från någon ridsportsaffär i Carlshamn tror jag eller nått.
Iallafall så verkar det ha sjukt bra kvalite på lädret, jätte mjuk också.
Ska inviga det på Salsa idag tror jag, beror på om jag har tid att byta och fixa.
Tror Salsa kommer trivas med det! :)

Det kostade 249:- och fanns i den där montren för den affären haha!





Rosa Magic Brush från någon affär som jag inte vet om.
För jag fick dom av Hanna i födelsedagspresent,
Tack så jätte mycket, hur fina som helst, sjukt gulliga! :D
Ska försöka få med mig dom till stallet idag också.





Hihi små söta och gulliga snoddar med rosetter på! :')
Fick dom av Hanna också, tacktack igen!
Ska använda dom på Salsa någon gång.
Ojoj, så söt hon kommer bli, haha! :D





Ett ludd i äkta fårskinn tror jag som jag fick av Emelie.
Tack så mycket! :) Var nog tänkt att ha till hackamoret,
men tyvärr så passade det inte så ska spara detta till att ha i transporten.
Så det ska inte bli oanvänt iallafall! :)

Ikväll ska jag få paket av Julia och någon gång i veckan av Thezzan.
Sen ska jag även på av Aleksandra också, det var alla tror jag.
Tack så jätte mycket för alla fina paket, även om jag redan tackat! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0