Varför så stor grej av Nellie?

Hur kan folk göra en sån stor grej av Nellie Berntsson egentligen?
Folk blir ju som tokiga när dom ser henne..
Det är ju inte Rolf Göran Bengtsson precis.

Jag förstår att folk gillar henne blogg osv..
Själv läser jag den också, men jag är ju inte precis beroende av henne.

Inget fel med att ni gillar henne, hon är säkert en jätte gullig tjej.
Men ta det lite lugnt, chilla andas o ta det lite seriöst.

Jag har själv sett när folk blir som tokiga när dom ser henne,
springer fram, skriker, någon kanske inte vågar gå fram men hyperventilerar längre bort. Just the truth.
Tror kanske att 9/10 absolut inte hade gjort så om det var Malin eller Roffe ni såg, då skulle ni hållt er i skinnet.

Varför får ingen värsta rycket när Linn och Ingrid från dressyrmupparna kommer?
Inte för att alla beter sig såhär, det finns ju dom som bara kommer fram lite lugnt liksom.
Men ändå, ni fattar grejjen?

Det jag vill få fram är varför det blir en så stor grej av Nellie?
Hon är inte sämre i mina ögon än någon annan.
Det är bara det att ingen hade ju reagerat så om Linn och Ingrid kom!?
Åtminstånde inte alls lika många.

Tycker ni hon är så speciell?
Jag tror säkert att hon är snäll osv men förstår ni mig?

Bli sura på mig om ni tycker jag är konstig, i don't care!
Håll med mig eller bara dissa inlägget.

Som sammanfattning:
Nellie är säkert en go tjej, inget fel på henne!
Inte heller något fel på er som avgudar henne,
men förstår inte att det blivit en sån stor grej av henne?
Är det för att hon är så "annorlunda" eller vad man ska säga?

Vad tycker ni, håller ni med mig om något?
eller tycker ni jag är helt ute och cyklar?


haha, me in action! abbuuh kompis! ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag håller faktiskt med dig!! Det är ganska konstigt!! ;)

2012-02-27 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0