Vet ni vad jag vill?

Jag vill tävla! Tänker jätte mycket på det.
Visst jag är en sån där person som ska va små nervös.
Men ändå tävla, jag vill tävla..
Nu sätter ju Salsa lite stopp för då hon lägger sig ner,
Men skit i det blir bara ledsen när jag pratar om det.
Kanske något jag kan skriva mer om?
Och ponnyn jag vill tävla med ska va snäll att hantera,
Snackar som att lasta, gå runt med och allt sånt.
Det som man tar förgivet men blir skit jobbigt när den är stressig.
Tex vägrar stå still när man sadlar eller kastar sig när man lastar ut dom och sådana saker.
Jag är lite av en sån som vill ha det perfekt,
Allt med ponnyn ska stämma, banan ska stämma osv..
Även min ridning ska stämma.
Sen om allt stämmer och vi river ett hinder är inte hela världen,
men river vi ett hinder och inget kändes bra kan jag inte släppa det!
Men huvudsaken för mig är att transporten funkar.
Jag vill åka med en som går på snällt och backar av snällt.
Framförallt som står STILLA i transporten.
Ni ska bara veta så mycket jag hatar att åka med transporter.
Även om dom är snälla så hör jag i varje sväng hur någon sparkar..
Måste bara bort med den vanan sen är det nog lugnt igen!
Jag gör i varje sväng hur någon lägger sig och sparkar hej vilt..
Nog tjatat om det nu, detta handlade ju om tävlandet! ;)
Iallafall en samnanfattning:
JAG VILL TÄÄÄÄÄVVVLLLAAAAA!
Hur mycket eller lite det framkom i texten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0