roligt!

Det är jätte roligt att blogga här, för det är runt 100 och jag har bara skrivit 1 inlägg på hela dagen, kag har fått en massa hjälp på facebook med bloggnamn... men det är inget som säger wow det vill jag ha"! :D 
 
Alla har varot jätte gulliga några ex kan ni få...
 
 hoppsmurf.blogg.se
topjump.blogg.se
toppryttare.blogg.se
Topclass.blogg.se
* världensbästa.blogg.se
* topryttare.blogg.se
* winnerall.blogg.se 
* vinneralltid.blogg.se 
hoppstil.blogg.se
jumptothetopp.blogg.se
 
 
visst är det gulliga namn alla underbara läsere ger mig? 
visst, jag har fått många bra namn och många som jag vill ha men såklart ska alla vara upptagna.
 
Surt, men aja... det är väll ödet att jag ska komma på världens bästa namn som är helt uppenbart att jag ska heta! 
 
Sugerpåallt.blogg.se? vad tycker ni passade jepp, det tycker jag ;) 
 
aja, får sova och klura lite extra på detta nu under natten, så kanske vi hörs imon när jag vaknar...
har typ ingen blogg att blogga på nu så då får ni och denna underbara blogg göra mig sällskap! :D 
 
 
Love this girl... ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: karin

Jättefin blogg! Hoppas ni läser min! ;D

2012-08-15 @ 11:41:43
URL: http://karinxpxp.blogg.se
Postat av: Elvira

toppryttare.blogg.se är upptaget xD

2012-11-05 @ 09:13:34
URL: http://toppryttare.nu
Postat av: Klara

Hej! Jättebra blogg! Jag har också en häst inom poetic familjen

2014-07-29 @ 08:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0