Åh, sadel skit!

Såklart så märkte jag idag när jag red att sadlen börjar åka framåt när jag rida och ska arbeta henne, den lyfter också i backvalvet. :/
Så imon blir det en stresig dag...
Först på morgonen är det städa skåpen i skolan som gäller, sedan ska vi ha lite kul med klassen.
Vi ska exempel bowla och klasskampen och bränboll eller vad vi skulle göra :P
Är inte så instat i detta, men iallafall så kommer vi sluta runt kl 2 tiden och vid klockan halv 3 så ska underbara Theresia Sanadhl som är våran fotograf nu för Stall Hässle hon ska fota mig och min syster Matilda Persson.
Vi får skynda oss lite efter skolan till stallet och byta om till vita härliga kläningar :D
Love it! ♥
Så det kommer bli härliga bilder kan jag säga, sedan när min pappa kommit hem efter sitt jobb ska vi åka direkt med Annie i transporten till Jönköping och fixa sadlen... asså lägga något under den.
Men helst vill jag ha en ny, för jag vill att den ska ligga bra och allt från början, punkt slut!
Så detta får dem verkligen fixa nu, jag också som ska tävla på lördag...
Inte för att Annie är så känslig precis, hon skulle hoppa i vilken sadel som helst hur illa den än satt.
Så det är skönt och dåligt att tänka så! :/
Jag som började gilla min lilla älskling!
Men den fick bara kanske vara min i 2 veckor (a)
Aja, blir iallafall glad vad som än händer för huvudsaken den ligger bra och inte Annie har ont! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0