Det bästa jag hade<3

Salsa, du var bästa jag hade och nu finns du inte länge vid mig. Du är den som jag aldrig komma glömma, ponnyn som betytt så mycket för mig.

Du var speciell och jag älskade det. Du var min ängel utan vingar, den som alltid fanns hos mig. Att se på dig en sista gång innan du åkte iväg, det var jobbigt. När jag såg hur transporten rullade iväg och insåg att nu är vår saga slut, det var jobbigt. Jag grät men försökte hålla det mesta inom mig. Att inte längre ha dig hos mig, kunna åka till dig varje dag och säga hur mycket du betyder är svårt att förstå.

Alla framsteg vi gjort tillsammans. Att få höra från alla vilken fin ponny du blivit, speciellt från din ägare som tyckte du blivit hur fin som helst.

Att hämta dig en sista gång i hagen, att pussa dig en sista gång, att hålla om dig en sista gång innan allt vårt skulle bli historia. Nu klarar jag inte mer för idag, tårarna rinner och jag kan inte förstå att allt är slut, att min ängel inte finns hos mig längre.

Salsa, love you once, love you still and always will!

/ Din Emelie, som saknar dig och älskar dig mest på denna jord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0