Krångel krångel....

Var också skulle byta min sadel!

Vi testade först en sadel med vid 35 och 17 tum.
Men den passade inte Annie, vi testade också en lika dan fast vid 34 den satt bättre men Annie ska ha en 33 vid och jag ska ha en 16 tum.

Då hittade dem en Jw sadel en begagnad! :/
Den var i 33 vid och 16 tum den satt helt perfekt, dock vill jag ha en ny sadel för denna var lite sönder på att ställe vid kåpan.

Men vi ville inte ha Jw men vi fick låna den så länge till allt är löst.
Men denna jw tillverkas inte längre bara en utan flagga och allt och med mindre kuddar i kåpan.

Jag gillade dem höga kuddarna på kåpan som det var på jw, sen så fanns den med ju som var för stor vid på den i 33 vid skulle passa också jätte bra.

Den som var lik jw skulle dem göra om och fixa så allt var perfekt på måndag och då skulle den vara på Charlies i Vetlanda.

Jätte smidigt för Charlies ligger på Vetlandas anläggning som Annie står på.
Så då ska jag testa den då, för jag ska ha denna Jw nu i helgen när jag ska tävla och se hur det känns.

Annars som inte dem andra är bra så får jag väll helt enkelt ta denna Jw.
Bara fixa den lite osv....

Men det får vi se då, nu har vi iallafall en sadel som ligger jätte bra på Annie och jag sitter jätte bra i!


Nöjd än så länge..

/ Julia

Jw var en brun isåfall om ni undrar för på
Bilden är den svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0