No time för datan

Nu är alla prov över i 8an för mig, känns gött!
Detta säger att det blir mer tid till mitt mopedkörkort.
Jätte jobbigt att plugga men måste få det gjort nu så ;)
Ska kämpa på och det kommer ta lite tid,
men i början av sommaren vill jag verkligen ha det.

Iallafall hoppas jag ni förstår min lilla tid att sitta vid datan,
första gången jag sitter här nu på typ 2 veckor xd xd
Serri, aldrig hänt i hela mitt liv, läskigt, eller nje.
Mycket i skolan, stallet, vänner och allt ni vet, det tar tid.

Men jag uppdaterar er hela tiden från iPhonen,
förrutom när appen cpat ihop sig, men inget jag rår för tyvärr.. xd




Hoppas ni förstår varför bloggen vart lite halvdan uppdatering,
mest med lite bilder osv men tiden har vart dålig för både mig och Jullan.

Snart är vi helt BACK ON TRACK igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0