Sista inlägget för mig

Här kommer mitt sista inlägg för mig på Jumpnerds.
Det har hänt saker men inget ni behöver få reda på,
iallafall så kommer Jumpnerds att läggas ner.

Jag vill tacka är alla läsare för att ni har läst denna bloggen,
ni har vart guld värda och utan är hade Jumpnerds aldrig funnits.

Men mig kommer ni nu kunna följa på en annan blogg,
jag kommer att uppdatera tillsammans med Hanna.

Vår blogg hittar ni här - WWW.JUMPLEAGUE.BLOGG.SE



Så jag tycker verkligen ni ska börja följa mig där istället,
Julia får själv höra av sig här om hon dyker upp någon annanstans senare.
Det känns konstigt att lämna detta men det funkade helt enkelt inte längden,
Julia och jag är fortfarande vänner men, shit happens but life goes on helt enkelt!











Om jag ska vara helt ärlig, detta låter kanske konstigt för er som vet om allt,
men iallafall, kommer sakna oss som vi var men det gick helt enkelt inte,
bättre att börja om på noll igen, dra ett stäck över allt och bygga upp allt igen.
Hur långt man sen kommer igen, är ingen som vet men det kommer.

Every thing has a good end, if it's not good, it's not the end,
Julia, även om vi säkert alltid kommer ha upp & nergångar så står du mig nära,
på konstigt vis, du är min knäppa lillskit ändå! ♥



En sista gång, en sista mening, hejdå Jumpnerds.








Kommentarer
Postat av: Matilda

Neeeeeeeeeeeej vad synd!!! :(

2012-06-27 @ 19:27:28
URL: http://Pussmulen.blogg.se
Postat av: Lina ♥ Shandy

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:'(

2012-06-27 @ 19:39:13
URL: http://www.linaoshandy.blogg.se
Postat av: ElsaC - teamponniis

tråkit ;/

2012-06-28 @ 17:44:39
URL: http://TeamPonniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0