Tankar hit & tankar dit

Vi skriver och ni läser, rätt självklart. Men det är ni som tycker och tänker, vrider och vänder, funderar och vet HELA sanningen bakom allt vi bloggare skriver, eller hur var det nu..?
Det finns alltid folk som ska veta hela storyn, veta bäst och man ska lyssna på dom, likaväl som det finns snälla, gulliga personer som uppskattar det man gör, även om det blev lite hej kom & hjälp mig liksom.. So what, alla gör misstag?
image description
Jag förstår inte hur man som person kan skriva en kommentar som man vet kommer såra någon. Man kan självklart skriva något som kan uppfattas fel, men när man skriver något som man vet kommer göra någon ledsen, då förstår jag inte hur man tänker?
Jag skulle aldrig i hela mitt liv gå in på en blogg och kommentera hur dåligt jag tycker den rider, eller hur katig jag tycker den är. Det kan sårar folk, alla är olika, någon kan bara behöva ett ord för att bryta ihop medans vissa kan ta det utan att bry sig mer om det.
Det jag vill säga är att det är sååhär onödigt att skriva något som man vet kommer såra någon. Du slösar bara på din egna tid, gör någon ledsen och blir inte mer glad av det själv?
Jag och Jullan har egentligen inte fått något direkt taskigt, men ju större man blir, desto mer kommer folk tycka och veta. Man får heller inte glömma alla söta och snälla läsare man också kommer få, dom som vill en väl ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0