Bilderna från P&J - Del 1

Här kommer dom lite väl försena bilderna från P&J i Bråtåkra.
Ni kanske inte äns minns att Julia var där och hoppade med Wendy.
Men iallafall som kan jag påminna er lite.

Julia hoppade Wendy i 90 och 1 meter.
Jag tror det var så att dom fick ett pet i ena klassen och en vägring i andra.
Inte säker i vilken klass vilket fel var i.

Detta var Wendy del 1. Och nästa del kommer att komma imorgon.
Tänkte att det blir för många bilder att se på en gång annars.

Så jag delade upp dom, nu i första delen blev det bilder inne från banan,
när dom bara går runt och så.

Nästa del tänker jag inte avslöja vad som kommer i dom.
Det kommer två delar till.
Ville bara tillägga att jag suger på inomhus fotografering ;)
Men några bra blev det ju trotsallt, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0