Bilderna från P&J - Del 3

Och sist men inte minst stegringsbilden, dumma wendysen!
Tur att hon är så himla snygg iallafall.
Och Julia va dom än gör, lämna inte tillbaka henne för ponnyn har talang.

Det har jag sagt många gånger till Jullan att hon vågar inte lämna tillbaka henne,
för när Wendy hoppar då är hon riktigt farligt, dom behöver bara lite tid.
För höjden är inga problem ska jag säga er! ;)
Och ni ska veta vad Wendy har gjort framsteg på så kort tid,
från att inte knappt hoppa tills att hoppa av stort själv.
Äsch nu är det ju Jullans ponny så hon får la bestämma själv med ändå!

Visst håller ni med mig och att Wendy är sjukt fin? :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har sagt det förut och säger det igen - Wendy är så feeeettt fin!<3

2012-03-20 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0