Brun eller Svart Utrustning?

Ja det är frågan, svart eller brun utrustning?
Själv har jag svart på hjälm, stövlar och väst.
Salsa utrusting är också svart och jag gillar svart.
Tror jag valt svart eftersom det är vanligast och passar allt.

Själv har jag absolut inget emot brun utrustning för det kan vara skit snyggt,
det måste bara sitta på rätt häst eller rätt ryttare.
För oftast passar alla i svart så det är vanligare.

Jag har sett en massa ryttare och hästar som haft brun utrustning,
och det ser jätte bra ut, om det är på rätt häst/ryttare.
Svart är lite mer alla kan ha det medans brunt passar vissa tycker jag.
Jag tycker svart utrustning passar mig bäst, jag ser dum ut i brunt.
Så nej brunt går bort på mig.
Sen kan det också var så att man varierar brunt och svart,
vilket kan vara snyggt men det beror lite på vad man blandar.

Fult är när man har svart sadel och brunt träns.
En annan sak är det om man har brunt på hästen och svart till sig,
det ser okej ut tycker jag.
Men jag tycker det varier för vilken häst och ryttare som passar i vad,
själv håller jag mig till svart och trivs i det.
Men Salsa hade nog inte sett dum ut i brunt heller för den delen! ;)




Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

SV: tack detsamma! :)

2012-03-27 @ 18:18:59
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0