Den jag ser upp till!

Jag ser verkligen upp till dem som hoppar i världscupen!
Mest Rolf Göran Bengtsson, han rider så snyggt... de ser så lätt ut.
Han kan bara få hästarna upp på bakbenen hur lätt som helst, hästen ser ut att hoppa hur lätt som helst över.

Han gör knappt inga tabbar alls!




Hästen som han hoppar här på bilden, den är bara runt 160 hög och hoppar 160 hinder som inget!
Denna hästen är verkligen grym, iallafall när Roffe sitter i sadlen.

Skulle göra nästan vad som helst för att få rida en av roffes hästar! :D

Men de kan jag få drömma om att jag skulle få rida hans hästar! :P



Han rider så lätt och mjukt!
Önksar att jag kunde rida då snyggt och proffsigt som han kan! ;) hehe



Jag hittade super fina bilder!

Ser ni också upp till Roffe? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0