Dressyr mupparna eller Nellie Berntsson?

Hm, svår fråga faktiskt!

Jag tycker båda bloggarna är bra, men Nellie skriver mest om sitt liv och hennes stil.
Gör inte såhär jätte långa inlägg igentligen.
Visst hon bloggar ofta men då tycker jag Dressyr Mupparna är bättre.

För dressyrmupparna gör verkligen inlägg, de gör bra inlägg långa och intresanta.
Precis som de ska vara, dem uppdaterar ofta... Visst jag är inte direkt något Dressyrfan av mig.
men jag gillar ändå att läsa deras blogg.

Nellie skriver mest om sitt liv och sina hästar.
Visst de är roligt, men inte lika roligt!
Nellie tar väldigt fina bilder på sig själv och så.. jag tycker de är bra att man använder nya bilder hela tiden så man inte använder samma hela tiden.



Dressyr Mupparna gör mer om hästar, Lite mer tips och de som är roligt att läsa
Inte samma saker varje dag, alltså nya saker intressanta saker.
De är därför jag tycker Dressyr Mupparnas blogg är lite bättre än Nellies!

Vad tycker ni?

Nellie eller Dressyr Mupparna?



Jag tycker Dressyr Mupparna, för de gör bättre inlägg och de förkännar att vara bättre! :)

Tycker ni också så... eller är ni helt imot mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0