Gjort en lång hiss & diss

Gjort en hiss & diss på något tills imon, håll utkik!
Tänker inte säger vad det är om så ni får hålla koll under dagen.


Red ut på Salsa idag, red med min bästis Hanna.
Vi red en rätt lång runda men en lång härlig galopp, fast den blev rätt kort,
nu när jag tänker efter, haha!
Hannas häst stack idag igen, det är så kul för Salsa & jag hamnar låångt efter.

Iallafall så klättrade vi upp för ett backe och ner när vi skrittade hem,
Salsa dog, hon tyckte det var skit jobbigt! Fast backen var brant ;)

Salsa var jätte duktig idag, sparkade inte bakut en ända gång.
Kanske berodde på att vi var först i galoppen idag, då är hon lite töntig.

Det var verkligen sjukt nice väder idag, solen sken mycket.
Fast den försvann lite på eftermiddagen men iallafall.

Det märktes att det var bra väder för det var jätte mycket folk ute,
Hanna och jag träffade säkert 10 pers när vi red ut.
Även fyra stycken med hästar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0