Hööks har 20% rabatt på schabrak.

Gick in på Hööks för jag hade tråkigt och såg att dom hade rabatt,
men bara på schabraken så jag gick in där och kollade på dom.
Mest för att se om det kanske fanns något snyggt.
Salsa skulle faktiskt behöva få ett nytt och snyggare schabrak ;)


För att bara ha haft häst i några månader så har vi rätt många schabrak,
och dessutom är hästen inte äns vår, haha! ;)
Vi har 9 schabrak tror jag och 8 av dom hade vi innna vi fick Salsa till och med.
Så hon har bara fått ett nytt schabrak.
Jag tycker faktiskt hon är värd ett då, haha! Men vi får tänka på det kanske.

Tänkte visa er dom favoriterna jag har på Hööks i nuläget.
Egentligen tycker jag inte något är super snyggt, men fina vardagsschabrak! :)
Och vad mer behöver Salsa, haha? ;)

Detta är mina nuvarande favoriter hos Hööks.
Snyggast av dom alla är det ljusblåa och efter det kommer nog det bruna.
Sist men inte minst kommer den vit/vaniljvita.

Måste ju även tänka att det ska vara snyggt på Salsa och Clifden.
Här kommer lite av min tankar.

Salsa skulle passa i ljusblått och Clifden också,
därför är det ljusblå en stor favvo, och det är faktiskt väldigt snyggt med!
För om man tänker på det vita så skulle inte Clifden passa i det.
Jag gillar inte är skimmlar har vita schabrak, gäller också brunt.
För Salsa passar jätte bra i brunt, men jag är inte så mycket för det på skimmlar.
Det blåa passar på båda, så som det ljusblå.
Och det röda då, jo Clifden är skit snygg i rött men Salsa vet jag inte.
Hon har en väldigt röd aktigt färg så jag tror inte hon hade vart lika snygg men det går.

Vad tycker ni, vilket schabrak ska jag beställa om jag beställer något? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0