Hur trött som helst

Vart en helg då jag inte suttit still en sekund känns det som.
Först var jag med Johnna i Bratteborg som var en upplevese,
för fortare än Johnna kan man inte rida, haha! ;)
Men det lönade sig och dom vann båda LC och LB.

Efter det red jag ut på Salsa med min fina bästis Hanna.
Gick bra förutom att Hannas häst skenade iväg typ men Salsa var snäll,
hon sticker oftast inte äns efter utan man kan hålla henne i hyfsat tempo! :)

Idag har vi vart hos Anki och jag lovade ju att berätta hur det gick,
och det kommer att komma imorgon. Kan säga att det gick mindre bra tyvärr.
Iallafall så åkte vi hem och jag åkte på gudstjänst, konfimerar mig vettni ;)
Och jag var så trött att jag höll på att somna.
Hem, äta och blogga stod sedan på schemat.

Jag och min kompis Elin har även planerat lite och hoppas det går,
kanske löser sig imon redan, eller vi får ett svar.
Mer om det om det blir så ;)

Nu är jag dödens trött och ska upp och sova.
Måste sova ut nu då det är skola imon.


Nu säger jag tack och hej leverpastej för idag ;)
Gonatt bästa läsare! Ni är så himla grymma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0