Igår var jag på clinic!

De var en jätte bra clinic, när vi kom dit så satte vi oss längst fram och så vi såg välditg bra!
Först på listan var de modevisning för Charlies kolektionen.
Mycket snygga kläder och söta djur var de också.

Efter de var de hingst visning av vdl hingstar, de var en hingst som heter chin top. En mycket snygg hingst!

De var också 2 st dressyr hingstar som vi fick se.
Vi fick också se 2 hingstar som hoppade, en av dem hingstarna hoppade över 160!
De var rätt grymt att se.
Dem hoppade så fint, sen skulle Angelica och Douglas hoppa.
Man lärde sig jätte mycket när dem gav en tips och råd hur man skulle göra då om hästen göra si!

Jag tycket inte någon av dem hästarna var som Annie, men de ena var lite lik iallafall. De var den Douglas red, den var pigg låg på lite och så.
Så man fick lite tips hur man skulle göra då och så.

Efter all visning gick vi till tältet där Angelica stod och gav autograf.
Medans pappa gick och pratade med vibe och Jonas.
Så gick jag och Johanna, till Angelica.
Jag ville ha en autograf och Johanna frågade henne en sak.

Hihi, de var en lyckad dag igår!


Var någon av er där? :)

/ Julia

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3324814/images/2012/pic_194772810.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3324814/images/2012/pic_194772838.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0