Jag längtar!

Jag längtar till jag börjar rida stor häst!
För jag vill hoppa dem stora klasserna.
Min dröm är att hoppa världscupen.
Jag ska börja rida stor häst lite mer i höst tror jag.
Iallafall nästa år ska jag rida storhäst.
Vi har så många unghästar nu, så jag får nog börja rida i höst!
Jag tycker storhäst är jätte kul att rida men ponny är också roligt, dem kan man verkligen gasa runt banan.
Min stor häst ska vara pigg, hihi de är roligast!

Men om jag börjar rida storhäst ska jag inte sluta rida och tävla ponny.
Ponny ska jag tävla så länge jag får! :D
De är super kul!

Vad rider våra läsare?
B ponny eller c ponny eller d ponny
Eller varför inte häst? :D


/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0