Kingsland - bäst ever!

Här är en massa bilder på Kingsland vårnyheter! :D
Själv är jag ett stort fan av dom så jag gillar mycket,
men måste medge att dom har blivit lite sämre nu faktiskt..
Tycker deras idéer blivit tråkiga!




Detta var lite av en massa bilder Charlies hade lagt upp.
Jag har några favoriter och tog med det jag tyckte var värt att visa.
Fanns ett par bilder till, men valde det som jag tyckte var mot det bättre hållet.

Mina favoriter var nog den grå koftan, blå fleecen, marinblåa piken och kepsen.
Men bäst var nog trots allt koftan! <3



Men den marinblåa piken kommer nog trotsallt att den är lite tråkig på 2:a plats!
Jag gillar när det är stilrent men ändå det lilla extra! ;)



Vad tycker ni om det nya från KL? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0