längtar, Längtar, LÄNGTAR!!! :O

Jag längtar verkligen till mina nya stövlar kommer, åhh dem kommer nog snart....
de har gått 24 dagar sen jag beställde dem på Göteborg Horse Show.
Dem sa att de skulle ta mellan 40 till 50 dagar att göra dem och dem skulle komma till mig
Alltså den 5 april 40dagar och den 14 april 50 dagar och de är inte långt kvar nu!! :D hihi
Nästan 1 månad men ändå, jag längtar aset :D
fatta snart är de bara dags att räkna neråt!




Åhh. om jag får säga de själv så tycker jag dem är fett snygga!
Jag verkligen älskar dem, dem var precis som jag ville att mina stövlar skulle vara!! :D

Ett helt vanliga stövlar i läder och med snörning och med lack uppe på skafftet! :D
Helt Awesome, fattar inte att jag hittade dem perfekta stövlarna!!




Jag älskar dem, verkligen älskar haha fatta! :D

Jag kanske låter helt despirat med de är jag nästan.
Är bara så nöjd att jag hittade ett par just där, dem var inte precis dyra!
De kostade 2000 med specialbetälning, frakt och allt!
Om jag skulle ha tagit dem på plats så kostade de 1400 ;)

Men de fanns inte i min storlek hemma och nu får jag dem så dem passar mig helt perfekt.
Dem mätte mitt ben, fot och hela alltet nästan :P




Vad tycker ni om dem?

Är dem helt min stil eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0