Min dröm inom hoppningen!






Vet inte hur många gånger jag kommer säga eller skriva de!

Men min dröm är att hoppa Världscupen.... de skulle vara as grymt!
De är verkligen mitt top mål i hoppningen, jag vet att de är ett svårt mål.... men man kan drömma också!




Fatta, åka bort runt om i världen och hoppa.
Man kan fan bli bäst i världen fatta så jävla grymt! :D

 Vet inte hur många gånger jag har drömt om detta när jag sover att jag hoppa världscupen. :P
HAHA, de är minst 3 gånger iallafall! ;)

1 gång drömde jag att jag hoppade en av våra unghästar, de var Hold Up Success!
Tänk om man skulle hoppa världscupen med egen uppföddning..... åhh :D
De skulle vara awesome!!

Eller vad säger ni?

Skulle någon av er vilja tävla världscupen?
Är de någon som har samma dröm som jag :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0