Mina favorit ridsportsbutiker

Om vi tar på ett topp fyra blir det nog ganska lätt, haha!
Men det finns ju en massa affärer som man aldrig vart i heller.
Så här kommer mina favvo affärer som jag vart i! :)

1. Måste nog ändå bli Charlies Häst & Hund.
Finns ju här i Vetlanda och en större affär i Jönköping inte långt härifrån.
Dom har jätte snygga kläder och snygga saker till hästen.


2. Cheval Ridsport får nog komma på en andra plats.
Har aldrig vart i butik, men deras hemsida verkar för bra.
Tänkte beställa en hjälm där men valde en annan sida sen.
Vart nära många gånger att beställa nått där, mycket fina saker iallafall.


3.Myone passa bra in på tredje platsen måste jag säga.
Var i butiken i Göteborg, stor butik där man hittar både märkeskläder och billigare.
Helt enkelt en toppn butik, dock är deras hemdsida lite föör tråkig.


4. Hööks får hamna på fjärde platsen då jag inte kommer på nån mer bra?
Tycker vissa saker kanske är skräp men ibland åker det med något snyggt!
Deras senaste kollektion eller vad man säger var nog den bästa på länge,
faktiskt ganska mycket snyggt, och Hööks har bra priser!

Har ni några favorit affärer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0