Mina mål 2012

Vad är mina mål för detta året egentlingen?
Jag vill komma ut och tävla oftare än vad jag gör nu.
Jag vill hoppa högre klasser och jag vill utvecklas.

Jag ska iallafall komma ut och göra stadiga och bra rundor i LC.
Alltid svårt att sätta ett mål för detta året då jag rider en annan ponny i höst,
jag har ju ingen aning om vad jag och Clifden kommer kunna hoppa ju.
(om allt känns bra på provridningen vill säga!)

Därför har jag satt LC som mål detta året, massa bra rundor i det.
Det bästa skulle även kunna vara att få avsluta året med minst en LB runda.
Lilte svårt bara att veta nu när jag inte kommer rida samma ponny.
Men lite mål kan man alltid sätta och man kan alltid ändra dom också ;)



Sen 2013 siktar jag mycket högre!
Eller jag vill sikta högre iallafall, jag är lite så att jag tar allt som det kommer.
Blir det pannkaka i en LD, jamen då kör vi om på det.
Hatar att behöva stressa, vissa saker tar bara lite längre tid liksom..
Man får ha tålamod ibland.

Ska bli så kul att få gå över till d-ponny i höst!
ÄLSKART! <3 fast c-ponny tiden har än så länge inte vart så taskig jue :D
I huvudsak är mitt mål att tävla, shit the same vilka klasser.
Att få åka iväg och tävla är huvudsaken, men visst, roligare är det om det går bra.
Att få vinna alla klasser man hoppar hade suttit bra jue! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0