Mitt drömjobb?

Jo, jag vill bli MILJONER! :D :D
Haha, lite svårt kanske men det hade inte vart fel.
Men om jag ska vara lite mer realistisk så vill jag ha ett jobb med hästar.
Jag har tänkt lite på det, vad vill jag bli när jag blir vuxen?
Hmm, kan inte komma fram till något som verkligen säger JAAA.

Men här är lite funderingar, jag skulle kunna tänka mig:
- Miljonär då såklart, hehe!
- Ridlärare
- Ha en ridsportsbutik

bilden är HÄR IFRÅN.
Egentligen blev det inte så många, ridlärare eller butiksägare eller va man säger.
Här kommer lite anledningar till sakerna.
Ridlärare:
Jag gillar att vara med barn, jag tycker det är jätte kul.
Jag är både intresserad av hoppning och dressyr (fast mest hoppning!!)
Tror faktiskt jag skulle trivas med det.

Jag tycker det är kul att kolla på hästar, komma på idéer för förbättringar.
Helt enkelt så tror jag att det skulle passa mig!

Att äga en ridsportsbutik:
Hade vart fett coolt, men jag vet inte så mycket hur det egentligen går till,
kanske finns en massa saker jag inte vet om.

Men iallafall så hade det vart kul att få jobba med det,
Fast ändå tror jag att jag vill jobba mer med bara hästar.



Vad tror ni jag skulle passa som? :)
För när jag tänker efter kanske inte ridlärare är mitt dröömjobb,
men samtidigt något som kanske skulle vara kul att testa på.

Vad vill ni bli/är för något? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0