Ni kanske inte vet att jag har....

En kanin vid namn Kalle!

Kalle är igentligen en tjej, men när i köpte henne så sa dem att han var en kille!
Så nu är han en killle iställlet, annars skulle han har blivit förvirrad.

För han är lyssnar jätte bra, han är verkligen världens snällaste kanin.
Man kan släppa han lös över allt, om han springer iväg roppar man bara på han, då kommer han!



Dock är han väldigt gammal, han är runt 7-8 år gammal.
Så han lever nog inte så jätte länge till :(
Men han är jätte söt och världens gosigaste!
Jag är väldigt ledsen att jag inte har tid för han så mycket nu för tiden!
För jag har mycket med skolan och hästarna, för de är dem jag vill stattsa på!

Om jag hade mer tid då hade jag tillbringat mer tid med han.
När Matilda (min syster) hade sin kanin som dog förra året (hon var runt 10år)
Så då hoppade vi hinder med dem, vi var ute i trädgården med dem och lekte.
De var så härligt, för förr hade man verkligen tid för sådant!


Han är en hermelin!


Är de någon av er som har en kanin?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0