Nu är jag ledsen

Som Julia skrev var det nära att jag skulle med till Baltic och det hade vart hur coolt som helst ju! Men det gick inte för min del av ett par anledningar.

Dom brukar bo på hotell men det var ju fullt så nu blev det husbil där jag skulle fått plats men tyvärr bestämdes det i igår kväll. Så idag på morgon så var det för sent att bestämma nått..

Resten av min familj ska till Kalmar på fredag och jag ska vara hemma själv då och någon måste ju ta hand om Salsa, så allt kom lite för sent för att planera. Och hela helgen ska jag även sova över med Hanna och det kommer bli sjukt nice så ni anar inte! :D Hanna och jag har alltid kul så att vara hemma kommer heller inte vara fel, bara bäst kommer det vara!

Men till nästa meeting Julia ska på ska vi planera lite bättre, för då ska jag förmodligen med då istället, men baltic hade ändå vart fett kul!

Julia och jag ska höras varje dag och jag hoppas verkligen det går bra för henne och Annie nu, det förtjänar dom verkligen! Vet ni varför? Jo, för dom är bäst, slå det ni! ;)

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0