Nya Tretorn!

När vi åkte till Grevagården gick vi in en snabbis på Charlies i Jönköping och hämtade mina nya stövlar!

För mina gamla 3torn gick ju sönder på pay and jumpen, så jag fick nya.
Var tvungen att ta samma stövlar som jag hade innan, skulle mycket mer vilja ha läder istället man aja.

Jag är bara glad att jag fick några!
Jag hade storlek 35 i dem gamla och dem passade fortfarande så då tog jag 35 i dem nya med, dock fans dem inte i mörkblåa bara i svarta!

Så jag fick ta de istället, men dem är snygga ändå! :)
Lite ovant att titta ner och så är de svarta istället för blåa men de går nog bra!

Ville bara slippa ha tejpade stövlar i baltic cup och de fick jag så jag är glad! :D 



Jätte snygga! :D





Lite suddig bild, men aja!! :D

Nu ska jag iallafall ut och skritta älskling! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0