Olika Säkerhetsvästar!

En väst som jag själv har är..

Riders Company

De är en väst med matrial i hela västen, med rutor i hela västen.




De finns också en liknande väst med mindre rutor och bara långa strek med en både istället.
Jag tycker själv dem med både är snyggare, men jag tror nästan att Riders Company är skönare!

Eller vad tycker ni om den saken?



Racesafe heter denna västen, de finns några ytrligare liknande av dessa västar.
men ändå så olika i typerna och modelerna.


Detta är en Tipperary den är ej godkänd för ryttare under 18 år.
har hört att den är mycket mjuk och följsam och att den kanpt känns när man har på sig den.
Hm, varför är nu då finns denna reglen, den kanske inte skyddar som den ska de kan också vara något annat.
Man jag tror är för den inte skyddar tillrekligt bra, vad tror ni?







Detta är då Trop Redeem Panel, en annan model av dem andra västarna.
Dessa västar är inte lika dyra som dem andra men dem skyddar lika bra.
De är bara andra knäppen vid midjan, är väldigt smidigt om man behöver västar till ridskolor.


De finns verkligen hur många som helt olika sortes västar... vad har ni ingentligen för väst/västar?














En sådan här var min första väst... nu har jag en Riders Company! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0