Pay and jumpen gick över förväntan! :D

Idag var de pay and jump i Vetlanda där jag skulle vara med på Ariel och Wendy de gick super!
Är jätte nöjd med båda....♥

Mer om hur de gick kommer imon under dagen + bilder! :D

Jag har världens bästa ponnyer kan jag säga!!♥






Jag har 2 av världens bästa ponnyer, dem ger mig så mycket skratt och glädje!
Ni ska veta, de är ni som gör mitt liv, till det bästa livet man kan ha!
Jag älskar er så!♥

I have two of the best ponies, it gives me so much laughter and joy!
You should know, they are the ones who make my life, the best life you can have!
I love you so!♥



Kommentarer
Postat av: Alva Eriksson

Sv; Tack detsamma! Jättefina ponnys.

Ha det, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0