Privat Hoppträning för RGB

Hade ju suttit hur fint som helst, hoppa för Rolf Göran Bengtsson.
Perfekt hade varit privata hoppträningar.
Helt själv med världens bästa ryttare, då hade man fått bästa hjälpen!
Jag tror iallafall han är jätte duktigt på att lära också.
Förutom att få hoppträna privat för honom tycker jag han rider bra.
Älskar han sätt att bara rida sina hästar, allt ser så himla enkelt ut.
När någon får det att se lätt ut, då är man bra!

Fick hans atograf av min kompis i födelsedags present, då blev jag glad.
Det var förra året då han inte var världsetta men ändå.
Grym en gång, alltid grym!

Skulle ni också vilja hoppträna privat för honom?
Jag skulle mest av allt vilja det, skulle vara fett coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0