Salsa idag, red ut.

Efter jag kollat på P&J som Julia hoppade åkte jag till stallet och fixade där. Jag gick för att hämta Salsa och det gick, men lite mutor haha! ;) Det var rätt fint så jag tänkte att man kan ju inte rida på banan då, så jag red ut. Blev bara lilla runda på 20 min för nu är jag hemma och ska äta. Salsa var pigg, gjorde ökningar och minskningar i både trav och galopp. Snart ska nämligen jag och Julia åka till Anki och rida igen :D jag ska väl antagligen rida Super och Prescott igen, det blir niice! Men vi hörs säkert med bilder från Anki, tänkte ta med kameran! Och glömde det med, fotade massa på Julia! :D bilder kommer ikväll.

image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0