Smörja!

Tävlat i Västervik idag med elitlaget, vi kom 8a!
Helt ok tycker jag...

Iallafall var Annie super fin och allt, hon tar inte precis i så mycket när de bara är la.
De märker man jätte väl :P


Ska nu börja smörja till pay and jumpen imon som jag ska vara med på.
Wendy är riden och fixad till imon! :)
Red henne ute på ett fält när jag kom hem, de var lite mörkt då men de gick bra!
Orkade inte köra in henne när klockan var typ 7 ;)
Så de blev mörk ridning idag, men de gick bra ändå.

Tror faktiskt att Wendy är i en periord nu när hon testar.
För hon försöker komma undan i dressyren och sen när man hoppar putar hon ut bogen och sedan stegrar iväg och försöker slippa undan!

Aja de är väll så, man måste väll se hur långt man kan gå ;)
Imon ska hon iallafall inte stanna en ända gång, jag ska försöka med de iallafall!
Wendy ska bara gå runt banan i båda 90 och 100 med eller utan dressyrspö om de behövs!







Fina ponnyn!♥


Men nu ska jag fixa inlägg till imon och om jag hinner till måndag! ;)
Ska också smörja ju.

Så de kommer ett inlägg lite senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0